4-8-2008
4367 x bekeken | 0 reacties
‘Snelle jongens’ Dimitri en Marcus introduceren Goodspeed. Een duurzaam lifestyle merk met als kernproduct een zelf ontworpen motor die op biomethanol rijdt. Ook gaan de heren urban motor-events organiseren én willen ze Goodspeed road en raceware op de markt brengen. Ze weten het zeker; de jongere doelgroep heeft hier behoefte aan. Hoe snel zijn de dragons met investeren?
Rombout heeft het idee om in ontwikkelingslanden kartonnen meubels te laten fabriceren en daar te verkopen. Het is een duurzaam product dat voorziet in een behoefte. Eindelijk kunnen mensen met weinig geld ook hun huis inrichten.
Bloemschikken is een vak. Frans wil zijn kennis delen met anderen door het op de markt brengen van een DVD met tips voor bloemschikken. Hij is ervan overtuigd dat hij in 1 jaar tijd 1 miljoen stuks zal verkopen.
Twee broers betreden het terrein van de draken. Ondernemers Johan en André zien brood in de Iziworker. Een karretje waarmee mensen die laag bij de grond werken nooit meer rugpijn hoeven te hebben en goed wendbaar zijn.
Hij oefende z’n pitch eindeloos met z’n ouders als publiek. Lex, een jonge twintiger, loopt over van enthousiasme en staat stevig in z’n schoenen. Hij weet zeker dat zijn kijkmijnhuis.nl het gaat helemaal worden. Worden de dragons aangestoken door zijn bevlogenheid? En hoe stevig blijft Lex op z’n benen staan als er onderhandelt moet worden?
Deze uitzending van het programma Dragons Den is uitgezonden op maandag 4 augustus door de KRO. Te gast waren Henk Keilman, Annemarie van Gaal, Willem Sijthoff, Arjen de Koning en George Banken. De presentatie was in handen van Jort Kelder.