13-11-2006
1353 x bekeken | 0 reacties
Consumentenprogramma met o.a. actuele consumentenonderwerpen, tests en oproepen van kijkers. -Radar onderzoekt goedkope imago Media Markt. De komst van Media Markt heeft de elektronicabranche flink opgeschud. De keten profiteert flink van haar goedkope imago. Maar hoe terecht is dat imago? Radar zoekt het uit. -Ook het verhaal van een vrouw die onder de littekens zit doordat haar gashaard is geëxplodeerd. Hoewel de fabrikant alle verkochte gashaarden wil aanpassen om herhaling te voorkomen, erkennen ze geen enkele aansprakelijkheid. Ze laten mevrouw zitten met schade van meer dan EUR 5000,- om nog maar te zwijgen over de immateriële schade. De fabrikant krijgt de kans om in de studio uitleg te geven. -Sinds 1 september jl. zijn scholen zelf verantwoordelijk voor het overblijven tussen de middag. Maar is iedereen blij met de gevolgen hiervan? Ouders, scholen en politiek reageren.
Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Deze uitzending van het programma Radar is uitgezonden op maandag 13 november door de TROS. De presentatie was in handen van Antoinette Hertsenberg.