13-3-2010
3824 x bekeken | 0 reacties
Veel mensen krijgen op internet nog steeds te maken met oplichting. Ze bestellen spullen, betalen, maar krijgen niets geleverd. Aangifte doen bij de politie levert meestal niets op, en te zien aan de hoeveelheid opgelichte internetters lijkt het dan ook zeer lucratief om middels oplichting je geld te verdienen. Kassa laat zaterdag zien dat de oplichter vaak eenvoudig te vinden is. Waarom wordt oplichting op internet niet harder en effectiever aangepakt?
En een test: dit keer diepvriespizza's. Kassa testte de pizza's met een groot aantal "Hollandse kaaskoppen", en toog ermee naar Rome waar de diepvriespizza's aan de échte kenners werden voorgeschoteld.
Verder natuurlijk het wekelijkse misleidende product volgens Foodwatch, en de Prijsstijging van de Week.
Presentatie: Felix Meurders.
Deze uitzending van het programma Kassa is uitgezonden op zaterdag 13 maart door de VARA. De presentatie was in handen van Felix Meurders.