5-9-2005
1270 x bekeken | 0 reacties
Consumentenprogramma met o.a. actuele consumentenonderwerpen, tests en oproepen van kijkers. Kijkers kunnen voor al hun consumentenproblemen gratis bellen met de Radarlijn: 0800-1343. Afl.1. Per jaar wordt een half miljard euro publiek geld besteed aan reïntegratie. Hier zouden werklozen en arbeidsongeschikten mee aan een baan geholpen moeten worden. Maar veel commerciële bedrijven proberen hier een slaatje uit te slaan. Reïntegratiebedrijven en opleiders doen weinig voor veel geld en de deelnemers zijn de dupe. Vandaag schokkende voorbeelden hoe belastinggeld verdwijnt in de bodemloze put van de slachtofferindustrie. Verder de ADSL- en telefonieaanbieder Scarlet. Hoe deze provider klanten lokt met een uitgebreid pakket en goede service voor een lage prijs, maar er uiteindelijk weinig van bakt. Een record aantal mensen meldde zich bij Radar met klachten over dubbele rekeningen, modems die niet werken, slechte telefoonverbindingen en tenslotte een bijna niet te bereiken klantenservice.
Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Deze uitzending van het programma Radar is uitgezonden op maandag 5 september door de TROS. De presentatie was in handen van Antoinette Hertsenberg.