19-4-2010
1599 x bekeken | 0 reacties
Consumentenmagazine met diverse consumentenonderwerpen: van financiële schandalen en tests, tot de warme/koude douche en het Radar-testpanel. Radar presenteert de uitkomsten van het grootste onderzoek dat in Nederland ooit is gedaan naar de prestaties van online datingsites. Zo'n 6000 mensen die de afgelopen twee jaar actief op zoek waren naar een partner op internet deelden hun ervaringen over ruim twintig datingsites. De uitkomsten zijn teleurstellend voor de datingbranche.De grootste klachten betreffen de kwaliteit van de matches, het bestookt worden met spam zoals sms-diensten en het moeilijk kunnen opzeggen van het abonnement. De best scorende betaalde datingsite is Relatieplanet. Deze site scoort een zes. Bij de gratis sites komt Paiq met een 6,5 als beste uit de bus. Van de grote datingsites scoort Parship bij zowel bij de betalende (5,4) als gratis sites (5,0) het slechtst.
Presentatie: Antoinette Hertsenberg.
Deze uitzending van het programma Radar is uitgezonden op maandag 19 april door de TROS. De presentatie was in handen van Antoinette Hertsenberg.