23-10-2010
1658 x bekeken | 1 reacties
Kassa voert al ruim anderhalve maand strijd tegen het afronden van belminuten door mobiele operators, zoals Vodafone en KPN. Ruim 30.000 mensen tekenden bij Kassa een petitie, waarmee ze protesteren tegen deze vorm van diefstal.
KPN liet eerder in Kassa weten niet terug te komen op deze verkapte kostenstijging. Maar hoe zit het dan met al die klanten die zeggen overgezet te zijn naar minutenafrekening, zonder dat ze dat weten?
In Kassa een volgende stap in de belminutendiscussie.
Presentatie: Felix Meurders.
Deze uitzending van het programma Kassa is uitgezonden op zaterdag 23 oktober door de VARA. De presentatie was in handen van Felix Meurders.
Reacties op deze uitzending
-
blikker12118
25-10-2010 23:32
kon helaas niet naar de studio komen , maar heb vandaag gebeld om terug te keren naar mijn oude abonnements vorm . na een heel menu ( van een minuut of 2 ) kunnen ze me vertellen dat zij me niet kunnen helpen omdat de server eruit is . kunnen ze dit niet doen aan het begin van gesprek , om ons kosten te besparen ? graag zou ik ook nog zien dat iedereen zijn teveel aan kosten terug wordt betaald van de laatst maanden . jammer dat daar niet over word gespoken . wel een goede acie voor de burgers in het algemeen .