Uitzending
Helder - De klant is koning!

De klant is koning!

Helder

15-3-2010

| 1734 x bekeken | 0 reacties
6
Mag het ietsje meer zijn? Of wil je juist liever ietsje minder? Als consument heb je het voor het zeggen. En zelfs vaker dan je denkt. Waarom ding je eigenlijk niet af wanneer je een truitje koopt? Waarom breng je dat apparaat niet terug ook al heb je het 2 maanden in gebruik? Is je garantie echt al verlopen zoals de winkelier zegt?

Als consument heb je veel meer rechten dan je zou verwachten. Allerlei stichtingen, bonden en organisaties zijn continu bezig de regels aan te scherpen om je als consument beter te beschermen.

Te gast in Helder: Contijn van Marle van stichting De Ombudsman over de voornaamste rechten die je als consument hebt. En een gedupeerde consument vertelt zijn verhaal. Verder een gesprek met Frank Oostdam, directeur ANVR. Hij geeft aan waar je als consument op moet letten wanneer je een vakantie boekt. Tot slot een gesprek met Mireille Bekooij over haar tijd als presentator van Kieskeurig, een van de eerste consumentenrubrieken op TV.

Deze uitzending van het programma Helder met de titel De klant is koning! is uitgezonden op maandag 15 maart door Teleac. Te gast was Mireille Bekooij. De presentatie was in handen van Renate Wennemars en Pernille La Lau.
(ter verificatie, je kunt ook inloggen) Plaats reactie