Martinair Catering
30-11-2005
| 1817 x bekeken | 0 reacties
Rob de Jong, directeur van Martin Air Party Service, ging vorig jaar terug op de werkvloer. Kan niet bestaat niet, is zijn motto, aangevend dat een cateraar nu eenmaal veel moet improviseren om de klant te behagen. Cateren is een omvangrijke logistieke operatie waarin veel mis kan gaan. De Jong had toen al te maken gehad met te kleine tafels die door zijn magazijn werden geleverd; met een brainwave van de kok die door te onervaren obers helaas niet kon worden uitgevoerd en met een interne verhuizing op locatie, omdat de communicatie tussen zijn afdeling Verkoop en de uitvoerders op de vloer niet optimaal is. Heeft hij na zijn ervaringen op de vloer maatregelen genomen om de gang van zaken te verbeteren? We gaan het vanavond zien in deze aflevering.
Deze uitzending van het programma Terug op de werkvloer: Hoe staat het er voor... met de titel Martinair Catering is uitgezonden op woensdag 30 november door de RVU.