Uitzending
Lifestylexperience - Voorjaar 2010 aflevering 3

Voorjaar 2010 aflevering 3

Lifestylexperience

25-4-2010

| 1362 x bekeken | 0 reacties
5
In alweer de derde aflevering van LifestyleXperience.tv gaan de mannen van Solatube onze gastpresentator Bert Kuizinga het licht laten zien. Het SolatubeŽ daglichtsysteem is een gepatenteerd systeem dat met een kleine lichtkoepel daglicht opvangt. Een reflecterende buis met een spiegelwaarde van maar liefst 99,7% weerkaatst het licht naar de gewenste ruimte, waar een sierlijke plafondplaat het in alle richtingen verspreidt. Sinds onheugelijke tijden waren goud en zilver het ideale ruilmiddel. Deze metalen zijn onvergankelijk, compact, zeldzaam en dus waardevol. Tegenwoordig worden er vooral sieraden van gemaakt. Maar hoe weet je nou of jouw goud of zilver wel echt is? Waarborg Holland is een onafhankelijke onderneming op het gebied van het keuren van edelmetalen voorwerpen. Hun expertise geeft jou de garantie dat jouw voorwerpen voldoen aan de wettelijke eisen voor zowel de Nederlandse als de Europese markt. Sanne heeft goede hoop voor het horloge dat zij heeft meegenomen en laat het testen. Krijgt het horloge een keurmerk of zal Sanne teleurgesteld naar huis gaan? Arno neemt een kijkje bij Hapjes aan Huis. Hapjes aan huis is een online bestelservice voor hapjes en salades voor elke gelegenheid. Hapjes aan huis is een uniek samenwerkingsverband van cateraars door heel Nederland. Door de landelijke verspreiding is het mogelijk om overal in het land hapjes te leveren. Dit betekent door heel Nederland hetzelfde aanbod, dezelfde prijs en dezelfde kwaliteit. Hapjes aan huis heeft dit concept ontwikkeld samen met het internetbedrijf Lionhead. Lionhead B.V. is een groeiend, full service internetbedrijf dat zich bezighoudt met diverse activiteiten op internet, zoals (high level) webdesign, webbased applicaties, het maken van platforms en Internet Marketing. Zij maken gebruik van E-smart, een netwerk van ruim duizend websites die goed gevonden worden door de diverse zoekmachines. De komende dertien afleveringen gaat LifestyleXperience.tv op pad met Hapjes aan Huis. Dat wordt smullen! Speciaal voor LifestyleXperience.tv heeft reclame-auto.nl (onderdeel van Promokoning) een reclame aanhanger gemaakt met daarop een foto van Sanne en Arno. Reclame-auto.nl rijdt reclame voor bedrijven die op korte termijn veel bezoekers nodig hebben op hun website, evenement, beurs etc. Zij hangen zon reclame aanhanger achter een vuurrode sportwagen en rijden vervolgens hiermee rond om reclame te maken. De voertuigen die zij gebruiken zijn zeer mooi afgewerkte replica's. D.w.z. dat het niet gaat om originele auto's. De replica's maken deze reclamevorm betaalbaar met hetzelfde effect; daar gaat het om! Arno heeft een kennis die van haar auto af wil, dus gaat hij naar ikwilvanmijnautoaf.nl. Door de eigen auto zelf te verkopen is het mogelijk om bij de dealer de maximale korting te bedingen omdat je niets in te ruilen hebt. Dit kan bij de aankoop van een auto duizenden euros schelen. Door de auto via deze site aan te bieden en te verkopen ben je er zeker van dat je op een veilige wijze zaken gaat doen. Het gevoel van veiligheid zien we ook terug in de selectie van de aangesloten autobedrijven. Deze auto-inkoop bedrijven worden streng geselecteerd en worden alleen toegelaten als ze een uitstekende score behalen bij de afwikkeling. Zal Arno een goed bod krijgen voor zijn kennis? LifestyleXperience.tv bezoekt samen met Taste of Art iedere week een unieke culinaire locatie. Deze week is dat Koetjes en Kalfjes. Koetjes en Kalfjes is een moderne bistro waarin verse producten centraal staan; een 'no nonsens' concept waar je kunt eten voor een betaalbare prijs. Ze bestaan al vijf jaar en zitten op zeven locaties in heel Nederland. Zij overwegen om mee te doen met Taste of Art en een mooi bord te laten maken. Kunstenaar Rene van der Heijden komt langs met een voorbeeld van een bord voor Koetjes en Kalfjes. Wist je dat er trends zijn op het gebied van vlees? Sanne niet, dus nam Arno haar mee naar Van Brussel trends in meat. Al zon 80 jaar is het leveren van topkwaliteit in vlees onlosmakelijk verbonden met de naam Van Brussel. De specialisten van Van Brussel portioneren, verrijken en verpakken vleescomponenten voor horeca, catering, instellingskeukens en winkelketens. Naast vers vlees gaat het vooral ook om gegaarde producten. Op basis van ambachtelijke braadprocessen en met zorg samengestelde recepturen. Sanne bezoekt, in Middelburg, de nieuwe en unieke thema-attractie over voetbal, Voetbal Experience. Nergens ter wereld vind je een sportattractie die zoveel biedt: meeslepende films, de nieuwste games en spellen, indrukwekkende ruimtes, waardevolle museumstukken, fantastische fotos, spannende verhalen. Bij Voetbal Experience speel, kijk, hoor, ruik en voel je voetbal, de grootste sport ter wereld. Voetbal Experience is entertainment voor iedereen: jong en oud, man en vrouw. Ook als je niet van voetbal houdt: je gaat begrijpen waarom anderen zo uit hun dak gaan van voetbal.

De presentatie was in handen van Sanne Heijen, Arno Raymakers, Kevin Brouwer en Anouk van Schie. Deze uitzending van het programma Lifestylexperience met de titel Voorjaar 2010 aflevering 3 werd uitgezonden op zondag 25 april door RTL5.
(ter verificatie, je kunt ook inloggen) Plaats reactie