24-9-2007
1050 x bekeken | 0 reacties
Samen met SIRE presenteren we een aantal ideeën voor de campagne Wie het weet mag het zeggen. SIRE, de Stichting Ideële Reclame, bestaat 40 jaar. In die periode zijn er door SIRE meer dan 95 campagnes gemaakt over maatschappelijke onderwerpen (Kort lontje, De maatschappij dat ben jij of Je bent een rund als je met vuurwerk stunt). Voor de nieuwe campagne Wie het weet mag het zeggen roept SIRE de hulp van het publiek in. Iedereen kan een idee insturen. Van het idee dat de meeste stemmen krijgt wordt de nieuwe campagne gemaakt. Tot woensdag 26 september kan er gestemd worden; wat is het beste idee? Waar gaat de keuze op vallen: Overlast in het openbaar vervoer, mensen moeten aardiger zijn, dierenleed of Houdt rechts op de roltrap? Enkele ideeën en hun bedenkers komen aan bod.
Deze uitzending van het programma Clubvan100.nl is uitgezonden op maandag 24 september door de RVU. De presentatie was in handen van Lian Priemus.