Uitzending
De Grannies van Amsterdam - Vriendschap is het medicijn

Vriendschap is het medicijn

De Grannies van Amsterdam

24-6-2026

| 24 x bekeken | 0 reacties
6
Na het verlies van hun geliefde vriendin Jocelyn, pakken de Grannies zo goed en zo kwaad als het gaat samen de draad weer op. Tonneke, Mug en Lorraine halen Joanita na zes weken op uit het revalidatiecentrum, waar ze goed heeft kunnen herstellen van haar derde herseninfarct. Zo goed, dat ze meteen in actie komt en een drukker regelt voor de naaktkalender.

Deze uitzending van het programma De Grannies van Amsterdam met de titel Vriendschap is het medicijn werd uitgezonden op woensdag 24 juni door de VPRO en MAX.
(ter verificatie, je kunt ook inloggen) Plaats reactie