Het is een steeds meer voorkomend iets. Influencers die producten aanprijzen of je aanmoedigen om bepaalde dingen te doen. Van cosmetische producten tot mensen die jou snel geld beloven. Je kan het zo gek niet bedenken. In de nieuwe serie Trap er niet Influencer wordt de kijker meegenomen in de social mediawereld.
Presentatoren
Filemon Wesselink, Mark Baanders, Vera Verzijl en Sarah Bakker zijn de aangewezen personen om grondig onderzoek te doen naar de sociale media-trends. Dit doen ze niet alleen met een kritische, maar ook met een humoristische blik. In acht afleveringen gaan ze in gesprek met influencers en confronteren ze met hun ideeën.
In de eerste aflevering wordt er aandacht besteed aan onder andere Andrew Tate en zijn handlangers in Nederland. Hun standpunt is dat mannen echte kerels moeten zijn en geven tips hoe je dit kan doen. Terwijl Andrew Tate zelf is opgepakt, omdat hij vrouwen niet goed behandeld heeft. Dit en nog veel meer in de nieuwe serie. Vanaf 11 september om 21:10 op NPO3 bij PowNed.
Klik hier voor meer informatie over
Trap er niet Influencer, of bekijk het laatste
TV nieuws