Programma
NOS In Makkelijke Taal.

NOS In Makkelijke Taal.

6
Maar liefst 2,5 miljoen mensen in Nederland hebben moeite met de Nederlandse taal.
Voor hen bestaat er NOS In Makkelijke Taal. Hierin worden er minder onderwerpen
besproken dan de normale uitzending, maar er wordt wel meer uitleg gegeven, in een
rustig tempo en er worden geen moeilijke woorden gebruikt, om het zo duidelijk te
kunnen volgen. Op deze manier maakt NOS het mogelijk om het dagelijkse nieuws
duidelijk over te brengen naar de inwoners van Nederland. Het Journaal In Makkelijke Taal wordt afwisselend gepresenteerd door Rob Trip, Jeroen Overbeek, Simone Weimans Jeroen Tjepkema,Saïda Maggé, Winfried Baijens, Mark Visser, Malou Petter, Afke Boven of Annechien Steenhuizen.
  • NOS In Makkelijke Taal.

    263 x bekeken | 1-10-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op dinsdag 1 oktober door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    261 x bekeken | 30-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op maandag 30 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    228 x bekeken | 27-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op vrijdag 27 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    166 x bekeken | 26-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op donderdag 26 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    238 x bekeken | 25-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op woensdag 25 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    222 x bekeken | 24-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op dinsdag 24 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    104 x bekeken | 23-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op maandag 23 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    223 x bekeken | 20-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op vrijdag 20 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    264 x bekeken | 19-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op donderdag 19 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    204 x bekeken | 18-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op woensdag 18 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    652 x bekeken | 17-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Journaal in makkelijke taal met extra uitleg en in een rustig tempo. Met het laatste nieuws en het weer. Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd... Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    311 x bekeken | 16-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op maandag 16 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    222 x bekeken | 13-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Deze uitzending van het programma NOS In Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd uitgezonden op vrijdag 13 september door de NOS. Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    336 x bekeken | 12-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Journaal in makkelijke taal met extra uitleg en in een rustig tempo. Met het laatste nieuws en het weer. Deze uitzending van het programma NOS In Een Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd... Bekijk uitzending
  • NOS In Makkelijke Taal.

    203 x bekeken | 11-9-2024
    NOS In Makkelijke Taal. - NOS Journaal in Makkelijke Taal
    5
    Journaal in makkelijke taal met extra uitleg en in een rustig tempo. Met het laatste nieuws en het weer. Deze uitzending van het programma NOS In Een Makkelijke Taal. met de titel NOS Journaal in Makkelijke Taal werd... Bekijk uitzending
« 1 . . . 13 14 15 16 »
Nieuws over NOS In Makkelijke Taal.
  • NOS In Makkelijke Taal. - NOS komt met een nieuwe versie van het journaal

    NOS komt met een nieuwe versie van het journaal

    31-8-2024

    In Nederland zijn er redelijk veel mensen die niet goed kunnen lezen of schrijven of niet
    begrijpen wat er wordt gezegd op de televisie. Meestal komt dit, omdat ze de taal niet
    onder de knie hebben. Het gaat om maar liefst 2,5 miljoen mensen in Nederland. Het is
    de taak van de NOS om ...
    Lees verder