Nathalie en Alette
24-6-2009
| 2661 x bekeken | 0 reacties
Op het gebied van verkoop, marketing en communicatie weten Nathalie en Alette wel waar ze over praten, maar of ze ook gesc hikt zijn voor het ondernemerschap moet nog blijken. Ze bundelen hun krachten en beginnen met een nieuw concept voor damesriemen: NOOSA-Amsterdam.
De dames denken dat ze met hun riemenmerk een gat in de markt te hebben gevonden. Volgens hen bestaat er namelijk nog geen merk dat zich toelegt op riemen en een merkgedachte uitdraagt. Ze zitten op dit moment midden in de opstartfase en zijn bezig om ontwerpen definitief te maken, productie te realiseren en de activiteiten er omheen te ontwikkelen.
De riemen worden straks Fair Trade geproduceerd. Binnenkort wordt het eerste sample van de riemen geproduceerd, waardoor ze de boetieks kunnen benaderen om hun riemen te bestellen. Ze hopen 75 winkels als verkooppunt te krijgen.
De dames denken alles goed geregeld te hebben voor hun productie, maar ook op de plaats van productie kunnen fouten gemaakt worden. Wat als ze straks met drieduizend verkeerde riemen zitten opgescheept?
Deze uitzending van het programma Ik begin voor mezelf met de titel Nathalie en Alette is uitgezonden op woensdag 24 juni door RTL4.